کسب اولین جایزه لاستیک ERC توسط میشلن




کسب اولین جایزه لاستیک ERC توسط میشلن

میشلن با کمک برلیانس بوناتو توانست اولین جایزه لاستیک ERC را از آن خود کند.

میشلین اولین تایر برنده مسابقات رالی قهرمانی اروپا FIA است، یک ابتکاری که برای برجسته کردن دستاوردهای چهار سازنده رسمی تایر مسابقات ERC، هانکوک، میشلن، پیرلی و MRF معرفی شده است.

مسابقات (ERC (European Rally Championship، از مسابقات رالی اتومبیلرانی است که هر ساله در قاره اروپا و تحت نظر FIA برگزار می شود.

جایزه ERC برنده تایر، به سازنده ای تعلق می گیرد که محصولاتش راننده پیروز را در هر رویداد مجهز می کند. در رالی آیلاس کاناریاس، یوآن بوناتو و بنجامین بولود در یک سیتروئن C3 Rally2 با لاستیک‌های میشلین با موتور CHL Sport به پیروزی رسیدند.

برلیانس بوناتو، راننده ی برنده این رالی بود و توانست جایزه  ERC را برای لاستیک میشلن به دست بیاورد. بوتانو راننده فرانسوی، با ثبت سریعترین زمان 36.9 ثانیه، در هفت مرحله از 13 مرحله، پس از پایان مسابقه به سرعت از عملکرد میشلن و نقش حیاتی آن در کمک به کسب دومین پیروزی خود در ERC تمجید و تشکر کرد.  

بوناتو همچنین به ویژگی های خوب میشلن نیز اشاره کرد و گفت: تایر ترکیبی سخت برای این رویداد جدید و عالی بود، همچنین انتظار داریم که در رم، رویداد بعدی در Tarmac، به همان اندازه خوب باشد. لاستیک متوسطی که صبح شنبه در هوای مرطوب رالی استفاده شد نیز از عملکرد خوبی برخوردار بود و و می‌توانستیم زمان‌های خوبی را رقم بزنیم. با این حال تمام لاستیک های میشلن خوب هستند و ما را راضی نگه داشته است.

بوناتو ادامه داد: تقریبا به جز آب و هوا، ما یک آخر هفته عالی با رالی زیبا و ماشین و لاستیک بسیاری خوبی را تجربه کردیم. ما اصلا انتظار کسب سریع ترین زمان را در این مسابقه نداشتیم. بعد از بوناتو، هیدن پادون در هیوندای i20 N Rally2 مجهز به پیرلی و افرن لارنا با اشکودا فابیای مجهز به تایرهای MRF، به ترتیب مقاوم دوم و سوم را کسب کردند.

مسابقات ERC 2023 در لهستان و از 19 تا 21 می ادامه دارد.



منبع: https://www.fiaerc.com/erc/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0